Ajattelin tänne tämmöisen lisätä ja kertoa miten olen laihtunut ja olenko muistanut lenkkeillä, jumpata ja pitänyt huolen etten syö niin hirveesti makeisia! Laihduttamaan aloitin joskus helmikuussa ja nyt sitten olen laihtunut vyötäröltä 10 cm ja lantiolta 5 cm, niin ja ensimmäisenä meillä naisilla sitten noi rinnat pienenee.En tiedä paljonko paino on pudonnut ja olen huomannut,että vaikka noin paljon vyötäröltäkin on tippunut,niin silti paino ei ole tippunut kuin joku pari kiloa.Housut kyllä meinaa tippua jalasta,mutta olen kyllä tyytyväinen,että olen pystynyt tähän. Minulla kun ei ole koskaan ennen tarvinnut laihduttaa,ennen kuin tein lapsen.Olen aina ollut niin laiha,nyt ei kärsi syödä niin paljon makeisia ja iltasyömisen kun lopetin niin sillä tavalla olen laihtunut näinkin paljon.Tavoitetta on laihtua ennen kuin valmistun koulusta,eli lokakuuhun mennessä lisää.Eihän sekään ole kivaa jos liikaa laihdutan,koska sitten pitää hommata lisää uusia vaatteita kun tippuu jalasta.Mut palaan asiaan!