Heippa vaan!Minä olen ollut 3 päivää aika kipeä.Työharjoittelussa olen ollut kuin zombie mut silti olen sinne mennyt.Kivut tuntuu koko ajan ja siihen kyllästyy,tympääntyy etteikö minun elämä ole muuta kuin kipuilua.Olen yksin kotona kun mies ja lapsi on mummulassa.

Tyttö on niin mielissään kun saa välillä touhuta isovanhempienkin kanssa.Ne joilla on tämä sairaus tai on samanlaisia kipuja vuodesta toiseen,ne tietää mitä kipu on.Minulle lääkäri sanoo et sen kanssa pitää yrittää vaan elää,mutta miten jos se vaikuttaa elämiseenkin niin paljon.On väsynyt,kireä,masentunut ym..Aina kun olen kipeä itku on tosi herkässä ja silloin aina tuntuu et miksi minä ja eikö nämä koskaan lopu.Onhan ne sanoneet että kohdun poisto on sitten joskus edessä,mut ei vielä ajankohtainen kun haluasin vielä ainakin yhden lapsen.

Minulla on nyt kierukka ollut pari kuukautta ja silti tuli kivut.Viimeksi kivut oli tasan vuoden poissa kun oli kierukka ja sitten ne tuli pahana ja jouduin sairaalaan.Turhaan mä enää menen siihen laporaskopiaan,kun ei siitä ole ollut mulle mitään apua.Vaikka minulla ei ole kovin paha endo,mut kivut on sitten jotain kauheita.Tämmöstä tää elämä on.Jos tänne eksyy joku jolla on endo niin toivon että voitais verrata kokemuksia ja muilta haluaisin kommentteja!