Miksi on tälläinen olo.Tuntuu ahdistavan aina välillä.Nyt jotenkin niin voimakkaasti,mutta en anna sille valtaa.Miksi musta tuli tämmöinen.Tai mikä mussa tällä tavalla reagoi et tuli paniikkihäiriö ja masennus.SE tarkoittaa sitä että mulla on joku vialla.Siis mun elämässä.Jos en saa koskaan sanottua vanhemmille mitä tunnen ja mitä niitten oliis pitänyt tehdä eri tavalla,niin lähteekö tämä paha olo pois ollenkaan,jos se kerran siitä syystä mulle tuli.Niin se terapeutti sanoi ja kyllä oli aika helpottavaa puhua siellä.On uusi aika sinne ja se on hyvä,hänen mielestään en parane jos en käy terapiassa.Jospa se tästä.Tuntuu vaan niin pahalta kun tuntuu ettei kukaan ymmärrä ja miehelle tuntuu etten uskalla kertoa mitän,mut jos en puhu edes hänelle niin ei se kyllä auta mua yhtään ja ahdistaa vaan enemmän jos yksin olen tämän kanssa.