Miksi mä aloin taas polttaa.?
Yritänkö pahan oloni puhaltaa savuna ilmaan.
Voi kun se olisikin niin helppoa.
Ei tartteisi aina murehtia kaikesta.
Tai olisi joku nappi mistä painaa,
kun paha olo tulee,että se menisi pois.

Sitä kun nyt on työttömänä niin on aikaa
ajatella omaa elämäänsä.
Miksi näin kävi että sairastuin?
Joudunko koko ikäni syömään lääkkeitä,
että voin hyvin.
Koskaan ei arvet parane mitä olen kokenut
ja se mitä sisimmässäni olisi sanottavaa en
tiedä helpottaisiko se jos aukaisee suunsa
ja kertoo mikä painaa ja mistä minun
masennukseni ehkä johtuu.
Ehkä ne ihmiset joille kertoisin tämän eivät
ymmärtäisi tätä ollenkaan ja sanoisivat vaan,
että turha meitä syyllistää,mutta jos en koskaan
ole kuullut omassa kodissani että minua arvostetaan
ja kehuisivat edes joskus,tai kysyvät miten
voin tai mitä minulle kuuluu,mutta ei niitä taida
kiinnostaa,kun aina vaan tyttäreni.
Mä olen kuitenkin heidän tyttärensä,
mutta eivät ne ymmärtäisi kuitenkaan.>