Mistä saisi voimia imuroida,järjestellä paikkoja,joka paikka on sekaisin kun mitään ei jaksa tehdä.Lääkitys on auttanut,muttei ole voimia tehdä mitään.On tää tympeää,ei se mieskään varmaan tykkää et joka paikka sekaisin eikä mitään löydy.

Tuntuu ettei se ymmärrä minun masennustani.Kyllä se sanoo ymmärtävän,mutta tarvitsen nyt paljon tukea etten lisää masennu.Olen puhunut terapeutille että ottaisin joskus miehen mukaan,puhuin jo sillekin,sanoi vain ettei hänen tarttee siellä puhua mitään,ettei häntä hoideta ja et kuitenkin häntä vaan syytetään siellä.Sanoin ettei tietenkään,siellä saattaisi olla helpompi puhua miehelle,on joku tukemassa siinä ja saa sanottua miltä on tuntunut ja et kun on paha olla niin tietääkö se miltä tuntuu kun yrittää esittää et kaikki on hyvin.Ei siellä miestä mistään syytetä vaan saadaan ymmärtämään miltä musta tuntuu.Joko tämä sitten meitä lähentää tai sitten ajaa meitä kauemmas,mutta aion yrittää.Mulla ei ole täällä muutenkaan ystäviä täällä jolle puhua olostani ja sillä tulee soitettua ja mesetettyä sitten aina,niin olis se niin hyvä et miehelle pystyisi puhumaan,vaikkei se varmaan jaksa kohta kuunnella,kun mulla ollut vaikka mitä kipuja aina ja kyllä se varmaan ärsyttää kun toinen koko ajan valittaa jotain.

Olen nyt käynyt 3 kertaa terapiassa ja auttanut se on jonkin verran,mutta en tiedä mitä ajatella kun on koko ajan outo olo.Haluan töihin,et saisi jostain rahaa mut pelottaa kuitenkin et jaksanko mä tehdä mitään.Niin ja työkkäri ei myöntänyt mulle päivärahaa niin en saa mistään rahaa ja voimia ei ole hakea mistään.Sossuun ärsyttää mennä,kun pitää viedä niin monen kuukauden tilitiedot ym,ei vaan ole voimia sinnekään mennä.

Kertokaa jos on jossain myytävänä hieman voimia!