Jatkanpa nyt kun vein tytön hoitoon.Olen tällä hetkellä työttömänä ja kävin tossa yhdessä välissä kurssilla,halusin nähdä miten jaksan olla töissä.Olin työharjoittelussa kaupassa 2 kk ja välillä meni hyvin ja välillä oli niitä itku päiviä,kun sit se loppui olen voinut paremmin.Muutin kuukausi sit tytön kanssa kahden ja vieläkin on muutama laatikko jotka pitäisi tyhjentää,mut kun ei oikein jaksa kiinnostaa ja kun tuntuu ettei ne mahdu minnekään.Kyllä se on kun omakotitalosta muutti 56,5 neliön kämppään.Mulla on kaksi häkkivarastoa jotka on täynnä minun ja tytön tavaroita.Kaikki lapsen pienet vaatteet ja kaikkee muuta rojua,muttei kaikkia raski hävittää,varsinkin vauvan vaatteet.Kyllä tämä hyvää on tehnyt tämä erilleen muutto,olen paljon pirteämpi ollut ja oma itseni.Puhuttiin ystäväni kanssa,että tämä on varmaan joku itsenäistymisen aika,et vanhemmista yrittää pikku hiljaa irtautua ja tuntui omassa kodissaan et ei saa tehdä sitä mitä haluaa ja aina moni sanoi mitä pitää tehdä.Halusin itselleni aikaa ja miettiä mitä minä haluan,halusin ajatella tällä hetkellä itseäni kerrankin.Olen niin kiltti et aina olen vaan miettinyt toisia,enkä omaa jaksamistani ja nyt oli aika muuttaa se asia.Kyllä tämä tästä päivä kerrallaan mennään.

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille!Kirjoitella saa,olis kiva nähdä et lukeehan tätä kuitenkin joku.kertokaa käynnistänne tänne.Hymy