Ystävyys,mitä se on?
Ystävyys on sitä,kun tukee
kaveria ilossa ja surussa,
ja vaikka itsellä ei olisi
kaikki hyvin niin silti
jaksaa tukea toista.
Minulla on kavereita
paljon,mutta oikeita ystäviä
vähän,mutta sekin on
parempi kuin ei mitään.
Minä näen ystäviäni
harvoin,mutta päivittäin
heitä ajattelen lämmöllä,
mitä heille kuuluu ja
onko niillä minua ikävä.
Jos mä tarkkaan mietin
niin mulla on yksi ainakin
ystävä joka jaksaa kuunnella
mua oli vaikka mikä.
SE on ystävyyttä että pidetään
yhteyttä ja nähdään jos
on mahdollista,mutta semmoinen
ei ole todellinen ystävä
joka haukkuu selän takana.
On minulla myös sisko joka
kuuntelee,mutta ei hän kaikkea
välttämättä ymmärrä tai
jaksa kuunnella mikä
mulla on.
Minä inhoan semmoisia
ihmisiä,jotka näyttelevät pitäväsi
sinusta tai jotain,mut
selän takana puhutaan
sitten pahaa.
Ärsyttää semmoiset ihmiset.

Rakas siskoni älä nyt suutu
mitä kirjoitin,mutta
tosi asioita kirjoitin.
Olet mulle tärkeä!
Rakastan sinua ja ikävä on !
Paras ystäväni Laura
olet parasta mitä saattaa olla,
olet ikuinen ystäväni!>