Kävin eilen työhaastattelussa ja en tiedä miten se oikein meni.Miksi ihmisellä on huono itseluottamus.Ihan pyllystä kun ei luota itseensä.Olen jo kolmekymppinen eikä mulla ole vielä edes vakituista työpaikkaa tai jos olisikin,niin entäs jos palkkaa ei saakaan tarpeeksi.Pitäis huomenna kysäistä täällä töissä et onko mulla perjantain jälkeen jatkoa tiedossa,mut jos on näin kakka fiilis ja kurkku jo kolmatta viikkoa kipeä,niin fiiliskin on jotenkin niin pyllystä.Anteeksi kun tämmöstä vuodattelen,mut töissä pitäisi yrittää olla iloinen ja itku melkein silmässä.En tiiä onko täällä jotain hometta,kun kurkku jatkuvasti kipeä.

Minä niin haluaisin saada vakituisen työpaikan josta saisi kunnolla palkkaa ja jossa pärjää ja joskus pystyisi ostamaan vaatteitakin itselle eikä aina elää niin varovasti et raha riittää ruokaan.Minä kun haaveilen siitä toisesta lapsesta ja en haluaisi sitä rueta yrittämään ennen kuin kunnon työpaikka kummallakin,mutta kun minäkään en voi liian kauaa odotella et vielä saisin joskus lapsia.

Voisiko joku piristää minun ankeaa päivääni.Tuntuu ettei nyt mikään onnistu.En tiedä onko musta siihen töihin,missä kävin haastattelussa,mut en luota siihenkään et pääsisin edes sinne.