Koira niin soma,
olin minun oma.
Olit rakas mulle,
samaa olin sulle.
Sinä minun perässä juoksit,
minne meninkin.
Olit minun terapiakoira,
mutta oli sinun aikasi
saada rauha.
Nyt sinulla ei ole kipuja
ja lepäät rauhassa.
sunnuntai, 7. kesäkuu 2009
Koira niin soma,
olin minun oma.
Olit rakas mulle,
samaa olin sulle.
Sinä minun perässä juoksit,
minne meninkin.
Olit minun terapiakoira,
mutta oli sinun aikasi
saada rauha.
Nyt sinulla ei ole kipuja
ja lepäät rauhassa.
Tervetuloa blogiini,jihmeesspuumerkkisi niin kn
vilkaisemassa sun blogiasi! Olen 34 v ti, jolla on kaksi
lasta. Lapset asuvat tlhetkellisln, kun romahdin
tuossa 2010 loppuvuodesta. Tson entisikirjoituksiani,
mut yrit nyt kirjoittaa villajatuksiani tne.
Olen kauhean herkkja tunteellinen ihminen. Runoja on my
joitain ja lisn uusia kun kerke.
Kommentit