maanantai, 11. elokuu 2008
Plääh...Mulla on paha olla en tiiä miksi.En ole muistanut nyt itkeäkään ja monesti ei viitsi,jos itkettää tässä tietokoneella ja tämä on olohuoneessa.Tyttöni leikkii tuossa lattialla ja mieheni on toisessa huoneessa.Kuuntelen surullisia lauluja ja yritän jos itkettäisi,mut vaan ahdistaa.En osaa sanoa miksi.Miksei kaikki voisi olla vaan hyvin,mä niin toivoisin sitä että olisin onnellinen.Jos ei ole paha mieli,niin sitten on joko vatsa kipeä tai joku muu paikka.Ärsyttää olla näin sairas ihminen.Voi kun joku piristäisi mua!
-
Sivut
-
Henkilötiedot
Tervetuloa blogiini,jihmeesspuumerkkisi niin kn
vilkaisemassa sun blogiasi! Olen 34 v ti, jolla on kaksi
lasta. Lapset asuvat tlhetkellisln, kun romahdin
tuossa 2010 loppuvuodesta. Tson entisikirjoituksiani,
mut yrit nyt kirjoittaa villajatuksiani tne.
Olen kauhean herkkja tunteellinen ihminen. Runoja on my
joitain ja lisn uusia kun kerke.
Kommentit