Luin noita edellisiä kirjoituksiani ja en ihmettele yhtään jos olen vähän ahdistunut ja masentunut kun en luota itteeni ollenkaanja valitan koko ajan jostain.Olen voinut aika huonosti,mulla ollut ylimääräisiä sydämentykytyksiä,pää kipeä,huimaa,ahdistaa et tuntuu kuin tukehtuisi,rintaan pistää,kädet tärisee,ei kiinnosta mikää,ei jaksa mitään ja haluaisi vaan nukkua.Olen keskustellut täällä netissä monen ihmisen kanssa ja ovat ehdottaneet et minulla on 30 kriisi,ahdistuneisuushäiriö tai paniikkihäiriö.

Mä en mitään muuta haluaisi kuin olla terve ja saada miehenkin ymmärtämään et tarvitsen nyt tukea ja sitä että pystyn puhumaan sille kaikesta mikä mieltä painaa,enhän muuten parane ollenkaan jos en edes puolisolle voi puhua mitään.Onko ketään jolla olis samanlaista tai jotain?

Oikein rauhallista pääsiäistä,me lähdetään reissuun joten aion ottaa rennosti ja yrittää olla stressaamatta ollenkaan,mutta olen tainnut siinä tulla äitiin se on ihan kauhea stressaaja pahempi kuin minä.