Mä kävin viime viikolla lääkärissä ja sanoin et nyt loppuu,et kun maha koko ajan kipeä.Mulla 2.4 aika et pitää niellä letku eli gastrokopia tai jotain...Mulla on lääkkeet mahaan kun on niin herkkä niin ei silti vatsa kipeä ole helpottanut.Pahaa oloa ja maha koko ajan kipeä mitään ei kärsi syödä.Masentaa et onko mun mahani aina näin kipeä,on endometrioosi ja vielä toi ruokatorventulehdus.Et kun meen siihen tähystykseen niin siinä ne sit näkevät miten paha se on ja sit tietää onko sille helpotusta ollenkaan ja voiko sitä vaikka leikata.En jaksaisi koko ajan tuijottaa mitä saa syödä ja mitä ei.Mitään rasvasta ei saisi syödä ja jos rupee syömään tosi terveellisesti niin sehän on tosi kallistakin.Mä olen ollut kauhean väsynyt ja itkuinen.Jospa se tästä.Eilen makasin mahakipeen takia sängyssä melko kauan.Tänä aamuna jaksoin herätä 10 tyttö leikki vieressä ja välillä omassa huoneessa,haastatteli mua mukamas,kyseli kaikkea.En meinannut  millään jaksaa nousta,niin väsynyt että.Aloittettiin tytön kanssa siivoushommat ja mies lupasi luututa.Nyt on vähän siivous vielä kesken.Pitäisiköhän mennä jatkaa ettei laiskuus iske.