Kävin tänään lääkärissä ja se sanoi samaa et epäilee,että minulla on jonkinlainen paniikkihäiriö.Ensin suljetaan pois sydänoireet ym,eli tiistaina minulla on sydänfilmi,sokerirasituskoe,joitain verikokeita ja kilpirauhaskoe vaikka se vasta otettiin.Sitten keskiviikkona on se gastrokopia eli pitää niellä se letku ja jo perjantaina on lääkäriaika se kertoo ne tulokset mitä kokeita otetaan ja mietitään jatkoa,et jos on paniikkihäiriö niin mulla vaihtuu lääkkeet.Kysyin heti et tuleeko siinäkin uudessa lääkkeessä sitten sivuoireita en halua niitä ollenkaan,kun en halua enää olla töistä pois tai et pystyn olemaan töissä ja soittelemaan asiakkaille.Tämä haittaa mun normaalia elämää.

Miksi minä joka olen iloinen,aina hymyilen sattuu tämmöistä,jos se on paniikkihäiriö mistä se tulee?Minulla kuoli se serkku,seuraavana päivänä aloitin uudessa työpaikassa ja sitten alkoi nämä oireet.En päässyt edes serkun hautajaisiin ja se harmitti mua.Kävin pääsiäisenä hänen haudallaan ja lauloin mun sydämeni tänne jää ja itkin.Jospa sillä on nyt hyvä olla.

Sinä joka luet tätä ja käyt sivuillani kerro olemassa olostasi niin käyn sinun sivullasi vastavierailulla.Kun kukaan ei kommentoi koskaan,eikö kukaan löydä kirjoituksiani.